vineri, 20 noiembrie 2009

Back

N-am fost plecată nicăieri. M-am închis puţin în lumea mea. Fără un motiv anume, fără o depresie notabilă, fără o tristeţe sfâşietoare, fără nimic. Aşa.

Ce-am făcut între timp, în nici o ordine:

  • Am fost la o logodnă. Foarte emoţionant. 
  • Cu aceeaşi ocazie, am lăsat-o pe Nora acasă cam 12 ore. Cumplit. În primele 4 ore am bocit după ea. Când mă întreba lumea ce face, ziceam printre lacrimi că mie mi-e dor de ea. Nu m-am simţit în largul meu deloc. Iar ea, ingrata mică, n-a avut nimic. N-a plâns nici după mine, nici după ţâţă. I-a dat mama apă înainte de culcare şi a adormit fără proteste.
  • Mi-am cumpărat 3 bluze de la Kenvelo, la oferta cu cumperi de 300 de ron şi plăteşti 150. Frumoase.
  • Mi-am prelungit RCA-ul. Scump ca la balamuc. Vă recomand cu încredere www.rca-ieftin.ro Vin acasă până la ora 23. E şi mai scump dacă ai sub 30 de ani. Adică io.
  • Am primit un gloss nou de care sunt foarte încântată. Clinique, papaya gold. Cică longlasting. Ha.
  • Am făcut nuga. Varianta scurtă a reţetei: se face un sirop super legat din zahăr, glucoză şi miere şi se amestecă cu albuş bătut spumă. Apoi, la bain marie se amestecă încontinuu o oră sau mai mult. NU FACE. Munceşti de-ţi vine acru, te doare mâna două zile şi se mănâncă imediat. Mai bine o cumpăr, chiar dacă e scumpă.
  • N-am intrat pe net cam o săptămână. No comment.
  • Am bocit la filme.
  • Am recitit Amintiri din copilărie, Viaţa la ţară şi Tănase Scatiu. Sunt altfel la 30 de ani.
  • Am încărcat poze pe net.
  • Mi-am cumpărat 100 de elastice de păr. I-am dat 50 soră-mii.
  • Am plâns pentru Ada când a ieşit Firicel de la tipar. Am plâns când am citit postul. Am bocit că m-a sunat şi pe mine să-mi spună. O iubesc pe Ada, deşi mă face să plâng rau.
  • Am spălat, şmotruit, etc, zilnic, de mai multe ori pe zi. 
  • Am pus în ghivece bulbii de lalele, zambile şi narcise. Dacă nu înfloresc nici anul ăsta, mă las. 
  • Am pus tura a doua de murături.
  • Mi-am plătit datoriile cu bani nesperaţi. Nu, nu de la ex. 
  • Am descoperit că arăt mai bine cu cât e fusta mai scurtă. Fără modestie. Sunt slabă şi dintr-o fustă mai lungă, ies două beţe strâmbe. 
  • Am început cumpărăturile de Moş Nicolae şi Crăciun, ceea ce vă recomand şi vouă. Pentru că n-o să am bani să le fac pe toate în decembrie, am luat-o uşurel de acum. Nu e aglomerat prin magazine şi oricum nu iau lucruri tematice care nu apar decât atunci.
  • Am fost cu Nora. Am iubit-o, drăgălit-o şi ingrijit-o. Poate cu asta ar fi trebuit să încep.
Cea mai tare chestie pe care am auzit-o în acestă perioadă a fost caracterizarea unui co-zodiac de-al meu:  noi, capricornii, desenăm în jurul nostru o linie anti-persoană. Pe moment am încercat să-l contrazic, dar tot reflectez de atunci am ajuns la concluzia tristă că aşa e.  Nu mă simt în siguranţă decât în spatele liniei.

9 comentarii:

  1. m-am bucurat ca nu mai vad turnul eiffel in fata ochilor, am dat din cap la faza cu linia anti-persoana, ca unul care a vazut-o cind s-a trezit fata in fata cu tine si n-a trecut mai departe, din respect pentru linia aia, am vazut ca postul e pe ziua de azi si n-are comentarii, deci trebuie sa fie pus destul de recent, asa ca am: tras dupa mine toata insula mea cu elice, venit la o distanta mica-mica de linia aia, facut cu mina: hello. atita, si acuma nu mai scriu, dar am ramas pe-acolo. ma gindesc ca e bine sa stii, poate ajuta la ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ale, mi-ar placea ca Anna sa fie ca tine cand o fi mare. Capricoarna fiind. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ale, sugestie pentru zambile. Lasa-le afara sa inghete, si de abia dupa aceea baga-le in casa. Cresc sansele de inflorire, din proprie experienta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Herzlich willkommen:-)
    eu am tot incercat pe aici pe la portita. aveai la cutia postala tot ziarul vechi. asa ca ma bucur mult, mult cand dau peste vestile noi.

    pupice!

    RăspundețiȘtergere
  5. Welcome back! Mi-ai lipsit teribil! Sa nu mai faci!...Decat daca simti tu nevoia si atunci o sa incerc sa accept :)...
    In lista ta eu vad doar lucruri frumoase! Si mai ai si sub 30 de ani! Plus ca arati bine in mini!! Hai, scoate capul la soare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine v-am gasit. Si acum sunt chiar bine. Si va multumesc de reprimire.

    @Alexandra, bineinteles ca ajuta. Foarte tare, chiar.

    @Alina, Anna are toate sansele sa fie ca mine. Si ca G, T, C, D si alti capricorni pe care ii cunosc. Suntem cam la fel, cu povesti asemanatoare. Preview: o sa plece de acasa de tanara si o sa vrea sa faca ea tot. Si va face. Iar tu ca parinte, sa nu-i spui ca nu poate.
    Poate nu ne va urma si in singuratate, dar nu prea cred... Desi ne place lumea, e mai bine de unul singur.
    Apropo de asta, o poanta pe care am primit-o pe mail, despre cum se roaga la Dumnezeu fiecare zodie: capricornul: Doamne, voiam sa mă rog, dar am realizat ca trebuie sa imi dau seama singura care este solutia pentru problemele mele si sa ma descurc singura. Mersi oricum.

    Tips&tricks: Daca vrei s-o tii ocupata, da-i sa demonteze si sa monteze la loc un ceas. Sau sa aleagă meiul de neghina.

    Si vezi ca si Ada e mama de capra.

    @Andreea, asa le-am facut anul asta, ca am pervaz in exterior Pana acum le tineam in balcon, dadeau frunze si flori pauza. Nu le ud, nu le fac nimic. Razboiul meu personal e cu lalele. Am cumparat in fiecare an cei mai frumosi bulbi din care sa iasa cele mai frumoase lalele, si au putrezit in pamant. Restul, zambilele si narcisele, sunt reciclate.

    @Papa, de trei zile rad cu fetele tale. Sau de ele. Sau de ce le duce mintea. Iti multumesc.

    @Ilana, multumesc. Chiar a iesit soarele azi, dupa ce pe la 6 jumate, cind s-a trezit Nora in bocete, era o ceata foarte frumoasa.

    @Zicolorata, bine te-am gasit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaaa, buna dimineata. Bine ca ma parasti la toata lumea. Biiiineeee.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ale, stiam ca si Irina imparte zodia cu Anna. Si Base al Florinei de la nord. :)
    Asta cu ne-pututul am descoperit-o deja. Si pe aia cu desfacutul in bucati. De incapatanare si perseverenta in actiuni individualiste nu mai vorbesc. :)
    Cu plecatul de acasa - vreau doar sa fie dupa 18 ani. Aici se poarta plecatul la 14, ceea ce ma inspaimanta groaznic. :(

    RăspundețiȘtergere