luni, 1 iunie 2009

Dialoguri

De ceva vreme, în momentele pline de endorfină ale alăptării, nu mă gândesc la nimic. Nici la casă, nici la pazie, nici la ce mai am de făcut mâine, nici la ce am făcut azi... la nimic.

Port dialoguri cu Nora. În liniște. Îmi imaginez cum o să mă întrebe micuţa mea diverse. Trec repede peste întrebările grele de genul "Unde e tata?" sau "De ce nu vine să mă vadă?"... Neee, prea multă fericire chimică alergă prin vene ca să mă indispun.

De exemplu, o bună întrebare cu răspuns greu este "Ce este iubirea?". Primul gând este că trebuie să încep cu definiție din DEX: Faptul de a (se) iubi; sentiment de dragoste pentru o persoană de sex opus; relații de dragoste; amor, iubit. ♦ Sentiment de afecțiune (și admirație) pentru cineva sau ceva. Dăm în alte cuvinte grele: sentiment, afecțiune... Nope, nu merge, trebuie să găsesc rapid altă explicație.

Şi încep, ca un hard de viteză mare, să caut şi să expun toate soluţiile, cu cuvinte simple:

Iubire este când nu poţi trăi fără persoana sau lucrul pe care îl iubeşti. Îţi trebuie, îţi este necesar ca să te simţi bine (evit elegant capcana lui "să fii fericit")

Iubire este când simți că e pace și liniște şi zâmbești mulțumit. (cam greu, da' merge)

Iubire este când îți place mult, mult de tot de cineva.

Cam asta cu iubirea... apoi vine cuvântul experiență. Hardul s-a blocat. Îmi doresc să pot să învăț DEX-ul până nu e prea târziu. "Atunci când știi multe lucruri, se cheamă că ai experiență"...

Cam aşa îmi petrec orele de hrănit puiul... E foarte posibil, însă, ca toate strădaniile de acum să fie inutile, iar Nora să deducă de una singură cum e cu iubirea şi cu experienţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu