luni, 1 iunie 2009

Lista lui Moş Crăciun

Unul dintre lucrurile frumoase pe care le-am făcut alături de soţul meu a fost să ne începem propriile tradiţii de familie. De exemplu, el cumpăra întotdeauna bradul de Crăciun, iar eu îl împodobeam conform indicaţiilor lui. Sau că în weekend gătea el.

Am aşteptat cu drag naşterea Norei, cu gândul că vom construi noi tradiţii cu ea şi pentru ea. Acum o să le înventez doar eu... dar nu asta voiam să spun.

Un lucru care mi-a plăcut foarte mult şi care mi se pare foarte practic, este Lista lui Moş Crăciun. Pe o foaie obişnuită, după titlul scris cu litere îngroşate, se înşiră lucrurile pe care voiam să le luam în timp. Pe cât posibil descrise detaliat, ca să nu facă Moşul erorii grave.

A conţinut laptop, pensule machiaj, mânuşi din piele fină, curea piele maro, aparat foto care să facă şi film, şi altele asemenea pe care nu mi le mai amintesc. Am revăzut-o de curând şi am zâmbit mulţumitor când am văzut că aproape toată lista era bifată.

Fiind şi singura tradiţie pe care o pot continua fără el, în casa cea nouă am de gând să inaugurez, la loc vizibil, cu pix ataşat şi pe hârtie frumoasă, o nouă listă pentru Moşu'.

Deocamdată conţine cercei cu diamante pentru mine, o baterie de laptop, scaun auto grupa următoare pentru Nora, şi cam atât. Deocamdată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu