vineri, 24 iulie 2009

Încă nu

Da, de mutat m-am mutat, net însă n-am. Acum am pus mâna pe un modem de la Orange pentru câteva ore. Cică undeva pe săptămâna viitoare vine echipa (a se citi doi şmecheraşi cu un mic modem în braţe) să facă marea instalare.

Long story short - m-am mutat de joia trecută, de atunci tot aranjez, spăl rufe, pun la loc, mut cutii, duc la boxă, strâng la boxă, duc gunoiul la gunoi (adică avem un soi de ghenă la parterul blocului), mai spăl, mai pun la loc, le mai mut de colo colo. În tot acest timp, copilul pe lângă mine, pe mine, după ocazie. Plus mâncare, plus spălat, plimbat, schimbat, etc.

Am multe, multe de spus şi de povestit. Multe rău. Am fost toantă sau doar prea obosită să le scriu în word până acum, că iaca, aveam ocazia să public tot dintr-un clic. Dar aşa o să fac.

Ce-mi vine să spun prima dată este ce face Nora. De ieri a început să meargă de-a buşilea. Cam caraghios, pentru că e pe punctul de a se ridica în picioare. O s-o filmez să vedeţi cum merge fi-mea.

Mi-e drag să pun o poză cu ea de azi, că aşa e când faci ordine în lucruşoare.
Mda. acu văd că nu-i tocmai clară. Una peste alta, suntem bine, Nora s-a adaptat rapid, eu nu tocmai. Eu încă mă simt musafir... Să nu stric, să nu murdăresc, să nu zgârii, etc. Buba la cap.
Mă deconectez şi mă apuc de scris, public azi dacă mai am liber la net.

Mi-e tare dor de voi.

4 comentarii: