luni, 13 iulie 2009

Ups

A aflat. Fostu'. De blog.

Eu m-am străduit destul de tare să-l ţin "under the radar", dar se pare că nu-s grozavă la contraspionaje de astea.
Mi-a aruncat nişte vorbe grele în seara asta şi printre ele, înţepături cu forumuri şi bloguri. Nasol. Mi-am dorit foarte tare să-l ţin numai pentru mine, fără să ştiu că-şi bagă nasul şi coada. Ca măsură preventivă, voi modera comentariile, ca să nu-i dau ocazia să facă ciorbă şi din asta.

Cât despre cum a aflat, am o bănuială. P. (iubita lui numărul 1) are prostul obicei de a mă urmări prin spaţiul virtual şi cred că i-a şoptit ceva. Nu ştiu. Dacă greşesc, să-mi fie cu iertare.

Dacă vă pricepeţi mai bine ca mine la protejat blogul de nepoftiţi, daţi-mi un semn. Trebuie să existe pe undeva o opţiune de "private".

PS Ada, mă bucur că n-au căzut malurile de pământ peste tine, că de aia m-am şi îngrijorat azi.

LE important: Am cercetat şi eu opţiunile de confidenţialitate, dar n-am putut face nimic aseară, pentru că nu aveam adresele de mail ale tuturor. Aşa că scrieţi adresa într-un comentariu. Vă rog frumos.

13 comentarii:

  1. Of. Si la mine a aflat fostul (sapte ani petrecuti la fel ca tine, singura diferenta - nici o Nora!). Si m-am gandit sa fac blogul privat, dupa ce-mi lasase comentarii jignitoare acolo. Blog privat inseamna insa invitatie individuala pt toti cei care vrei sa-l citeasca. Si devine mai complicat. Eu una m-am gandit sa nu-i dau satisfactia asta. La mine a fost mai usor, i-am putut scrie cu sange rece, trecusera niste ani de la divort. Si acum continua sa ma citeasca, dar macar nu mai comenteaza nimic. Iar eu nu (mai) am nimic de ascuns. Si nu-mi mai pasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista. Poti sa-l faci privat, dar va trebui sa trimiti invitatii pe mail tuturor celor carora le vei permite sa-l "vada". E o posibilitate...Dar te rog eu mult, daca faci asta, pune-ma si pe mine pe lista!...Sunt o persoana normala, reala, sotie si mama care te indrageste tare mult...Si care s-a bucurat cand te-a regasit pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci te duci la blogger, settings, permissions, blog readers, only people I choose - You can restrict your blog to only readers you choose.
    However, these readers will need to log in before reading your blog, adding an extra step.
    Da' eu nu mi-as face probleme d-astea. Cat despre drumul de ieri, da, cica am plecat la timp:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur ca exista optiune de "private", insa daca il faci private si totusi vrei ca anumite persoane sa aiba acces la blog, trebuie sa le trimiti initatie pe mail.Poate nu imi trimiti!!!!
    Te duci la Settings, Permissions, iar la Blog Readers alegi Only people I chose....si acolo o sa-ti ceara sa le introduci adresa de mail pentru invitatie. O astept :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. alina si ale, ce coincidenta, si experienta mea e similara (tot 7 ani prima casnicie wow), doar ca fostul a avut decenta sa nu-mi lase niciodata comentarii desi cred ca ma citeste din cand in cand. mi-a fost f greu si mi-a luat mult timp ca sa ajung la o atitudine cat de cat relaxata in privinta blogului. cam cum a zis si alina: pana la urma asta sunt, asa traiesc, n-am nimic de ascuns.
    ale, stiu ca presiunea e mare in momentul asta si primul instinct e de a te ascunde intr-un cocon in care sa stai pana trece furtuna, dar chiar merita sa-i dai satisfactie omului astuia plecandu-ti fruntea si tacand in fata lui? ai dreptul ca oricine altcineva la o opinie, pe care ti-o poti exprima oricat de public doresti fara sa ai de dat socoteala nimanui.
    eu te citesc cu mare placere, scrii frumos si delicat despre subiecte dificile si as vrea sa te pot citi in continuare, in mod public.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu consider ca ma ascund, doar ca ma protejez. Chiar daca nu-i dau posibilitatea sa comenteze public, tot o va face in fata, asa cum a facut aseara.
    Nu mi-e rusine sa scriu ce fac, ca n-am nimic de ascuns, asa cum bine ziceti.
    Nu vreau sa afle de pe blog ce face Nora si sa se considere informat. Daca vrea sa stie, sa sune sau sa vina s-o vada.
    Si mai e ceva: pentru moment, ma simt mai libera sa stiu ca nu citeste el. Scriu liber. Acum, cind stiu ca citeste, mi-e teama sa nu scriu lucruri pe care in mod normal nu le-as scrie, sau invers, sa nu mai scriu lucruri pe care altfel, le-as fi scris.
    O sa vad. Pentru ca si eu oscilez intre a-l lasa public sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa nu ne uiti nici pe noi ... bagacioasa si Giulik din BH :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Te-am descoperit recent si mi-ar parea rau sa te pierd. Nu ma hazardez sa dau sfaturi- situatia in care te afli este cu adevarat ingrata... dar te rog sa ma incluzi in continuare si pe mine printre cititorii tai.

    RăspundețiȘtergere
  9. Adresa mea de mail e anca342002@yahoo.com. Sa nu ma uiti de pe lista, ok? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa cum ti-am scris intr-un comentariu, te citesc de putina vreme, de cand te-am cunoscut la intalnirea de la Verde Cafe. Mi-ar placea sa te citesc in continuare, fie public, fie private.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si Ale, mai e ceva. Ce scrii tu aici ar putea fi de folos unei alte femei intr-o situatie similara. Nu-i da satisfactie. Cel mai bun tratament pt el este sa-l ignori. Daca te hotarasti sa-l faci privat, anunta. Adresa mea e alinadownunder at gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. hola. na, ca am aparut si eu. intii te-am intilnit pe tine (la intilnirea de la Verde Cafe, in trecere) si acum de curind am gasit si blogul.
    sa faci cum crezi tu ca e mai bine cu blogul tau.
    eu iti las adresa de mail. sa fie. alexandra.bordeianu@yahoo.co.uk.

    alexandra

    RăspundețiȘtergere