vineri, 18 septembrie 2009

Târg

Mie-mi place la târg.

Expoziţii d-astea cu chestii. Eu sunt uşor agorafobă, în sensul că mă ia cu leşin în spaţii largi, dar dacă sunt populate şi nu le mai văd vastitatea, sunt ok. Prin urmare, un Romexpo plin de oameni, obiecte, standuri, pliante, broşurele, promoteri, etc, mă face să mă simt bine.

La Romexpo, că-i aici în cartier, târgurile încep de regulă joia şi ţin până duminică. Programul zilnic este 10-18, cu excepţia ultimei zi, când este deschis până la 16. Cea mai bună zi de târg e prima. Fără discuţie şi fără excepţie. Joia toţi expozanţii sunt bine dispuşi şi vorbăreţi. Nu este aglomerat, cel mult se mai fac reportaje TV pe ici colo. Vineri deja s-a dus vorba-n târg că e târg, programele de serviciu se termină mai repede, lumea începe să se bulucească. Sâmbăta şi duminica, omor.



Ca organizare, în incinta complexului sunt locuri de parcare destule, rampe la borduri să poţi coborî civilizat cu căruţul, coşuri de gunoi, locuri de stat jos, plus ceva iarbă dacă ai mai mult timp la dispoziţie şi vrei să smotoceşti odrasla. Sunt vreo 3 restaurante, cam scumpe, după părerea mea, - nu că aş mânca acolo, dar am intrat într-unul, că mă înnebunise mirosul de sarmale (era 170 de mii porţia, probabil vreo 2 sarmale). Dar ai de unde să iei un suc sau o apă la copil. Plus mici şi bere pentru cine e amator şi suficient de curajos.

La începutul lui septembrie am aşteptat BIFE (târg de mobilă) ca pe... nu ştiu ce, aşa, ca pe o chestie super importantă pe care de abia o aştepţi. Am luat copilul, montat iniţial în căruţ, apoi în sling şi am admirat noile trenduri. Foarte asemănătoare cu cele de anul trecut. Plus că am fost foarte surprinsă să constat că sunt cu MULT mai puţini expozanţi ca anul trecut şi orientaţi mai mult către distribuţie şi producţie decât către consumatori. De expemplu, anul ăsta a fost un pavilion întreg de producători/ distribuitori de spume poliuretanice, d-ale ade se fac pernele la canapele din ele. Am trecut ca vântul şi ca gândul, că nu puteai admira nimic. Metri întregi de bureţi.
Mobilă puţină şi urâţică, sau atât de extravagantă că o admirai ca într-un tablou. Nu m-am dus să cumpăr nimic doar am vrut să mă pun la curent cu piaţa şi să îmi clătesc şi eu ochii. Nu mi-a plăcut. Nu m-am mai întors a doua zi şi nici n-am avut ce povesti.

Ieri am fost la Cosmetics Beauty Hair & Modexpo. Sunt amândouă odată. La cosmeticale, scopul a fost precis: lac de unghii de la OPI, un şampon la bidon şi ceva de spălat pentru bebe. Deşi m-am dus joi cum ştiam eu că-i bine, era deja aglomerat. O mulţime de fetişcane. Cînd mă întrebam eu mai cu foc ce-i cu ele acolo, m-a trăznit: studentele! Şi încă alea restanţiere, că facultăţile încep la întâi octombrie. Deci zăpăceală mare. Am împins iar căruţul gol, că Nora era în sling (jur să nu mai iau căruţul cu mine data viitoare) şi prin bâlciul care era acolo nu era tocmai ideal.

La standul TopLine, unde e oja OPI, bătălie, frate! Noroc că eu mă duc informată la cumpărături şi nu stau să pierd vremea. Am înşfăcat ce aveam nevoie şi am ieşit urgent. N-am mai apucat să casc gura la nimic. La Peggy Sage nici nu-ţi venea să te uiţi de buluceală.

În rest, lume multă şi gură cască la show-urile oferite de stiliştii ţării. Care de fapt, nu-s ai ţării, că nu eru români. Italieni, francezi, nemţi sau englezi. Ca la circ. Pe scaun era câte o nefericită care numai ea ştie cum a plecat de acolo de ciufulită şi ciumpăvită, iar în jur era o mulţime de lume care se uita cu teamă şi admiraţie. Pe mesele de masaj anticelulitic erau numai schiloade, n-am văzut una cu fir de celulită. Pe scaunele de masaj numai tipi frumoşi care garantat sunt masaţi de o jună d-aia schiloadă în fiecare seară. Tănticile de la tratamente faciale aveau tenuri perfecte; puteau să le dea alea şi cu apă cu zahăr că tot arătau minunat. Se mai pictau unghii din loc în loc, se puneau gene false, sclipici si nestemate pe corp. În rest, dacă voiai să-ţi iei o vopsea de păr, d-aia profesională, aveai un stand, maxim două, la care se vindea retail.

Am găsit şi un şampon dintr-o gamă din care eu mai am câteva produse, am luat o frumoasă butelcă de un litru, iar pentru Nora am găsit un singur stand cu produse bio-dermo-cosmetice, dar erau aşa de no-name şi de scumpe, că nu m-am putut apropia.

La Modexpo erau blanuri şi piei. Haine de piele multe de tot, haine de blană, căciuli, mânuşi, cizme, ghete. Eu mi-am luat poşetă. De vară. Şi lenjerie. Şi atât. Am găsit un stand cu încalţaminte de bebeluşi. Superbă. Doar că chinezu' n-a fost inspirat să vină cu stoc la expoziţie Avea câte un dreptul din fiecare. Am făcut o comandă în scris care va ajunge (dacă va ajunge) pe la începutul lui noiembrie. Vă ţin la curent. Poate până la Kidex îl duce mintea să vină pregătit.

Cam asta a fost.

Urmează nişte târguri intersante, de unde măcar ai ce să înveţi, pentru că de cumpărat, mai puţin. Mă mai duc.

30 Septembrie 2009 - 03 Octombrie 2009
  • PRINT SHOW - Targ international pentru industria tipografica. Digital Print - salon de tipar digital
  • ADVERTISING SHOW - Targ international de productie publicitara
  • ROMHOTEL - Expozitie internationala de arhitectura, echipamente, mobilier si dotari pentru hoteluri si restaurante; Salon de Gastronomie.
  • FLEXOSHOW - Targ de echipamente si tehnologii FLEXO

14/15 Octombrie 2009 - 18 Octombrie 2009
  • INDAGRA FARM - Expozitie internationala de echipamente si produse din domeniul agriculturii si zootehniei . Salon de agricultura; Salon de cresterea animalelor; RomAvicola - Salon international avicol; Expo Suinicola - Salon international suinicol(adică cu porci); Salon de flori, gradinarit.
  • Targul de Turism al Romaniei

28 Octombrie 2009 - 31 Octombrie 2009
  • EXPOPETROGAS - Expozitie internationala de utilaje, echipamente si tehnologii pentru extractia si prelucrarea titeiului si gazelor naturale.
  • TIB
  • Târgul Tehnic International Bucuresti
  • INVENTIKA - Expozitie internationala de inventii, cercetare stiintifica si tehnologii noi

11 Noiembrie 2009 - 14 Noiembrie 2009
EXPOMIL - Expozitie internationala de tehnica militara

18 Noiembrie 2009 - 21 Noiembrie 2009
  • DENTA - Expozitie internationala de echipamente, instrumentar, accesorii, materiale si produse chimico-farmaceutice pentru medicina dentara si produse pentru igiena orala

25 Noiembrie 2009 - 29 Noiembrie 2009
  • GAUDEAMUS - Târg international de carte de invatatura
  • BURSA EDUCATIA - Expozitie internationala de orientare educationala si profesionala

03 Decembrie 2009 - 06 Decembrie 2009
  • SUVENIRURI - Expozitie internationala de suveniruri si cadouri
  • KIDEX - Expozitie internationala de produse si articole pentru copii, jucarii si jocuri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu